tisdag 15 juni 2010

tisdag!
nu sitter jag här med elsa och vi bara tar det lungt.
idag var jag först med annie och vi skulle rida ut tillsammans så först cyklade vi till vera och gjorde iordning henne sen till annis stall och fixade hennes, och då frågade elin om hon också fick följa med så det gjorde hon. när vi hade kommit halvvägs på våran lilla " skogstur " hörde vi att det började mullra, ett litet tag efter kom blixten! och jag hatar åska! och nu var vi en låång bit hemmifrån + med hästarna! och annie ramlade av, för hennes häst blev jätte rädd och sprang iväg en bit men vi fick tag på henne sen och det börjda bara att regna mer och mer.. så vi fick skynda oss hem till deras stall så fick jag ställa vera där ett tag. och dåå blev det fiint vädet igen! silken otur man kan ha -.- så resten av dagen var det super fint väder... sen åkte vi hem och sen till fotbollen. eftet fotbollen kom elsa och hon åkte med mig till stallet och då blev jag så sugen på att rida igen så det gjorde jag och elsa också en stuund ;) det var myysigt! red bara runt lite i padocken barbacka.

I hope it gets better

clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar