tisdag 8 juni 2010

tisdag!

igår - måndag.

denna veckan har vi hus vecka, då man får välja vad man vill göra på dagarna.
igår hade vi foto sak. ibland var det liteee segt men hade kul med tjejerna. efter skolan åkte jag hem till lina och vi fikade och skrattade en hel del, sen skulle dom spela match så jag kollade på, sen lite efter 8 åkte jag bussen hem och cyklade till vera och var där. sen hem





tisdag. kom hem från skolan för ett tag sedan och ska snart iväg och rida sen fotboll. idag i skolan skulle vi ha friskis och svettis/manga på förmiddagen men friskis och svettisen blev inställd så vi fick ha typ som Thai boxning men en annan lärare, och det var roligt! sen hade vi manga och det var inte likkaa roligt. efter lunchen hade vi Vollyboll men jag gick och spelade fotboll i slutet för aa.. det gick ju inte SÅÅ bra för mig på Vollybollen ;)


fan..

clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar