måndag 28 juni 2010

måndag!
nu sitter jag och rebecka och kollar i skolkatalogen och pratar. alltid lika mysigt!
idag åkte jag först till stallet och tog in hästarna sen till stranden där jag skulle åka trampebåt med madoo och annie. sen ringde rebecka och vi åkte och mötte henne och köpte glass (y) sen tillbaka till stranden och sola, OCH bada för första gången iår. haha kanske lite efter men har inte vart på stranden typ förrens idag ;) sen åkte madoo och annie hem och jag och rebecka ville vara kvart ett tag till. vid ca 5 tiden åkte vi hem till rebecka och hämtade sovsaker och köpte en till glass och sen hem till mig. vi solade lite här hemma och hade oss en liten " picknik " sen cyklade jag till stallet och skulle rida lektion klockan 9. sen kom alla och kollade lite och sen åkte dom hem och efter ett tag jag också. nej nu får jag sluta, hej då :)



rebecka wallemo du är underbar -

clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar