lördag 12 juni 2010

lördag!
sitter och pratar med annie och olivia.
igår åkte jag hem till hanna där elina också var. vi kollade på film, eller jag gjorde det och hanna satte vid datorn och elina nördade framför ett spel på hannas mobil.. sen åkte jag hem för jag skulle tävla idag så skulle träffas i stallet vid halv 8 så kände att jag inte orkade sova.
ska snart hoppa in i duscen sen cykla till hanna + plus grattis hanna på din dag.
så himla många minnen vi tillsammans.
vi har kännt varann redan från dagiset och har varit så himla bra vänner genom alla dessa år.
Älskar dig!



how should I show you?

clara

1 kommentar:

  1. clara, du är så sjukt fin!
    vi måste verkligen se till att det blir av på onsdag!
    annars är vi själva om inte dom kan va? :D
    för seriöst livet är inte kul utan dig <3
    love u <3

    SvaraRadera