måndag 14 juni 2010

måndag!
igår efter matchen åkte jag hem till fanny. det blev 2-1 till oss i matchen och ett ofside mål till oss men det räknades ju inte då -.- kom till fanny ca 8 tiden. då var vi ute och spelade tennis sen gjorde vi en film. den blev bääst! (y hah, sen gick vi in och kollade lite på datorn sen snackade vi och bara tog det lungt. både var väldigt trötta så vi gick inte och la oss så sent. sen idag gick vi kanske upp lite efter 10 och åt sen gjorde vi oss iordning för att gå ut och ta kort. så det gjorde vi typ hela dagen ;) sen gjorde vi mat sen körde dom hem mig för dom skulle in till falkenberg så då körde dom hem mig på samma gång. sen åkte jag till gekås.


























fanny jag älskar dig. skulle aldrig fixa det utom dig.
en riktig vän är någon som bryr sig och aldrig sviker.

en riktig vän är någon man kan prata med allt om.
en riktig vän är någon man kan skratta med men också vara tyst tillsammans med.
du kommer alltid finnas i mitt hjärta fanny.
jag älskar dig.
tack för dagarna!

clara

1 kommentar: