onsdag 30 juni 2010

onsdag!
i måndags sov rebecka hos mig sen igår var vi på stranden sen kom alice och vi badade och bara hade det gött. sen gick vi o köppte glass och rebecka skulle hem då så hon cykldade hem och jag och alice satte oss och åt glass och pratade. sen drack hon någons okänt kaffe.. usch! hah, sen cyklade jag hem till mig och alice till sig och jag sprang ut en runda när jag kom hem. VARMT! sen kom alice och elsa till mig vid 11 typ, och vi gick ut och busa lite. sen skulle elsa hem så vi följde henne en liten bit, efter det fortasatte jag och alice att vara ute och gå. vi träffade också på ett par killar.. haha, sen gick vi in och hade våra små stunder. sen sov vi.

idag vaknade jag vid 11 och alice vid halv 12. vi låg kvar en stund sen gick vi upp och åt.
och nu för en stund sen åkte alice för hon skulle iväg.
nu ska jag snart till stallet + att rebecka åker iväg i 1 vecka nu. saknar dig redan.






clara

1 kommentar:

  1. vi busade ? hahahhaah snarare jag och alice clara ^^ feegis <3 //elsa

    SvaraRadera