onsdag 7 april 2010

onsdag!
idag vaknade man med anna vid typ halv 11, men hon hade varit vaken ett tag innan.
vi gick upp och åt, sen satte vi oss lite i solen och bara pratade ut oss för varann. så himla skönt med sol! känns som vår på riktigt nu.
sen gjorde vi oss iordning och gick ut och tog kort. sen åkte jag till stallet och red och anna hem till sig.
sen kom alice hem till mig och nu sitter vi och kollar på film. denna filmen är snart slut, så sen ska vi nog kolla på en annan eller bara ha det skojsigt. imon skulle hon rida och jag skulle kanske följa med henne till stallet, om inte så skulle jag kanske träffa rebecka och hanna, men isåfall så kanske jag och alice är när hon kommit hem från stallet.



nu har äntligen rebecka kommit hem!

clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar