måndag 5 april 2010

måndag!
idag väckte dom mig vid 9, för vi skulle till mina kusiner på kalas, men innan åkte vi till kungsmässan och ett annat ställe som jag inte komihåg ;)
det va inte meningen att jag skulle schoppa något idag, men så blev det ju inte.. fick shcoppat lite!
ett par byxor ett linne en jacke en tröja
sen åkte vi till kusinerna. va där resten av dagen, sen vid halv 9 åkte vi hem. efter halva vägen kom jag på: JAG HAR GLÖMMT MIN KAMERA!
va försent att vända och man kunde inte det heller där vi va.. men som tur va skulle mammas bror åka till helsingborg imorgon på morgonen, så han skulle lämna den då! tur säger jag bara!
klantig som man är..
men aja, nu är jag hemma, men inte med min kamera..
nu ska jag kolla på ett program på datan som jag missat.


saknar lina -


rebecka, det känns tomt utan dig - kom hem

clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar