tisdag 24 augusti 2010

AWARD


awarden fick jag av alicegustafsson & oliviaaahlqvist :) När man får en sån här award ska man skriva 7 saker om sig själv,
sen länka 7 andra bloggare som man då själv skickar en award till.


1. jag älskar att rida och spela fotboll.
2. jag älskar små barn.
3. jag älskar att sjunga.
4. jag älskar djur.
5. jag har brytit benet genom att hoppa häck..
6. jag är ganska lat.
7. jag är rädd för att åka båt.

jag länkar: fannyamandanilsson matildaaannie kajsabjarang bellman liizaekman linanylander beatriceandersson .

REGLER:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
Skriva 7 intressanta saker om dig själv

1 kommentar: