onsdag 7 juli 2010

tisdag!
jag och anna sitter vid varsin data och äter lite goot (y) vi kom hem från strande för en stund sedan. var där med anna, lina, fanny och hanna. vi grillade och hade det mysigt! sen cyklade vi hem och pappa kom och hämtade mig och anna hemma hos henne och nu sitter vi här.
jag sov hos anna igår. först var jag inne med familjen och åt sen kom anna in till stan och vi gick och kollade lite i olika affärer sen tog vi bussen hem till anna och tog massaaa kort, sen åkte vi och spelade mini-golf. gissa vem som vann? JAG :D
men nu idag då så har vi tagit mera kort. kommer några från igår och från kvällen idag kommer det bilder från imorgon eller när jag orkar lägga in dom.











vi två genom vind och vatten. jag älskar dig anna.

clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar