lördag 29 maj 2010

lördag!
sitter med rebecka och kollar Eurovision på tv och kollar runt på datorn.
igår kom några kompisar hem till mig sen gick vi till stranden och grillade sen hem till mig och cyklade runt här lite, och sen fick vi för oss att skulle till Ip så vi gick dit. sen lite innan 12 cyklade vi hem och några åkte hem och anna, fanny, alice, lina, kajsa sovde över här.
och idag när alla hade åkte hem så stack jag till stallet och red, sen cyklade jag till rebecka och vi var hemma hos henne och bara snackade sen cyklade vi och åt pizza och myste.. eller lite oroliga var vi kanske, eller vad säger du rebecka? xd sen när vi var klara där cyklade vi till ica, sen hem till henne sen körde hennes pappa hem oss hit, och nu sitter vi här ensamma hemma som vi ska vara nu hela natten.


vad mer kan jag säga?

clara

1 kommentar: