torsdag 25 februari 2010

torsdag!
nu sitter jag och becka här och kollar på datan. har tagit lite kort och pratat med lite olika folk.
vi va inne i stan en liten sväng innan, lämnade tillbaks lite saker, sen köpte man sig en tunika också. se hyrde vi film, det blev " låt den rätte komma in " & " flickan " kollade på låt den rätte komma in nyss, så ska nog kolla på den andra snart om vi orkar.. hih. imon skulle jag åkt skidor med papap och min syster och julia och hennes pappa, men jag är ju med becka, så det blev inte av för mig "/ men vi skulle nog åka någon annan gång också! men jag har ju becka! tummen upp för henne! :D haha. imon ska vi upp på taket igen.. och kanske ta lite mer kort.
imon på kvällen ska jag till sandra, det blir bra!
lördag blir det först tränign, sen ska jag till göteborg, sen får vi se när jag kommer hem så kanskejag ska va med becka! annars ses vi på söndag:)


clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar